Bestyrelse og Aktivitetsudvalg

Bestyrelse & Aktivitets udvalg

Formand:

Christina Svensen

Christina har Starline Alrakis aka Line som er født i 2010. Line er en skøn knabstrupper hoppe som vi har fået lov til at købe af Betina, som også sidder i bestyrelsen. Vi har haft Line siden 2020, først til låns, og siden har vi købt hende.

Line er min partner in crime - TREC hest. Vi elsker at komme ud og opleve nye steder - og lande. I 2022 gik en drøm i opfyldelse, da vi deltog til VM i TREC i Frankrig.

Line rides også af min ynste datter, som rider lidt military og spring på hende.

Udover Line har vi gode gamle Strejfer, født i 1995, ham har vi haft siden 2015 og trods sin modne alder er han stadig aktiv ridehest, elsker skovtur og springning.

Sidste men ikke mindst har vi Lonely Heart aka LH eller Lillebror, som er min yngste datters spring og military hest. Lillebror er fra 2013.

Næstformand:

Brith Mørck Sørensen

Brith er ejer af Braveheart Graftebjerg, som er en Trakehner. Britt rider allround, trec, skovture mm.

Sekretær:

Betina L. Warming

Jeg har arrangeret et utal af E-, D- og C-stævner i både spring og dressur.

Har undervist i ponygames i Kongelunden. Som jeg også har deltaget i.
Jeg har været med til at arrangere og deltage i breddearrangementer i D1 og på Sjælland.

TREC startede i sin tid i bredden og jeg har været med fra starten og har vundet mellemsvære klasser (T25) i TREC.

Lige pt. har jeg lånt min hest til et andet medlem af bestyrelsen, men de fleste kender nok min dejlige
knabstrupperhoppe. Den havde også æren af at bære Sofie til en førsteplads i spring i klubmesterskabet i 2019.

Kasserer:

Lotte Antczak Madsen

Lotte ejer Lundsøs Heartrock, som er en DV vallak fra 2009. Lotte og Heartrock rider det hele,
men foretrækker spring og en god galop i skoven.

Bestyrelsesmedlem:

Marie Juul Rasmussen

Bestyrelsemedlem:

Cecilie Schrøder Jensen

Bestyrelsesmedlem:

Katrine Fribo

Revisor/

Suppleant:

Lisbeth Stumpe

Revisor Suppeant:

Gitte Mansa Hansen

Cecilie ejer af Chili, er en knabstrupper/haflingerblanding.

Cecile springer, rider agility, trec, skovture. Er hun er ved at tilkøre Chili.

Suppleant:

Gry Albrechtsen

Gry er ejer af Cassio, der er Tinker. Gry rider både distance, spring og trec-stævner. Derudover er Cassio tilkørt og bruges til gode lange skovture, både med og uden vogn.

Webmaster:

Merete A. Schrøder

Merete ejer Heavens al Sharif - en OX araber.

Som hun primært rider ditance på men gør sig også i TREC og lidt spring.

Aktivitets udvalg i Hjortespring Rideklub

TREC-udvalg
Kontaktperson: Gry Albrechtsen
Send en mail til gryalbrechtsen@hotmail.com

Stævne-udvalg
Kontaktperson: Brith Mørck Sørensen
Send en mail til brithling@hotmail.com

PR-udvalg
Kontaktperson: Christina Svensen
Send en mail til formand@hjortespringrideklub.dk

Så hvis man ønsker at hjælpe i et givent udvalg – generelt eller bare til et enkelt arrangement - kan man kontakte dem direkte.